Cégedre szabottan vállaljuk át teljes vagy részleges adminisztratív, pénzügyi feladataidat, biztosítjuk ügyfélszolgálatodat.
Korszerű informatikai megoldásokkal, szakképzett kollégáink, az év minden munkanapján segítik vállalkozásod, hogy számodra fókuszban a profit maradjon, ne a napi irodai problémák.
Nálunk jó helyen jársz. Korszerű iroda, nyugodt munkakörnyezet, számtalan lehetőség vár.
A Regionális Humán Innováció Képzési Közhasznú Nonprofit Kft. 2005-ben alakult azzal a céllal, hogy a humán fejlesztés területén innovatív megoldásokkal segítse elsősorban a Nyugat-dunántúli régió fejlődését. Munkánk során a tevékenységünk egyre inkább az innovatív szolgáltatások irányába tolódott el.
2019-ben indítottuk útjára a Back Office+ Irodát, amely mostanra széleskörű szolgáltatásaival segíti cégek és magánszemélyek tevékenységét is.
Saját tulajdonú épületben munkatársaink coworking szolgáltatást, adminisztratív irodai, pénzügyi és titkársági szolgáltatást nyújtanak, partnereinknek segítünk, hogy elérjék üzleti céljaikat.
Olyan csapat állt össze, ahol nincsenek megoldhatatlan problémák. Gyorsan és pontosan dolgozunk együtt, hogy kiszámítható, stabil hátteret adjunk a velünk együttműködő kis és középvállalkozásoknak.